Reviews
Wat zeggen onze klanten?
“De Jong Reclame heeft in de loop van de jaren verschillende producten voor ons gemaakt en uitgevoerd. Denk aan de Graham Bell Zaal waarmee we de uitstraling van De Telefooncentrale verder versterkt hebben.
Hiervoor hebben ze met eigen ontwerpen en bestaande fotografie wanden bekleed met wallpapers. Een daarvan is wel tien meter breed; een schitterend gezicht! Dit doet veel met de sfeer en maakt het werken hier nog plezieriger.
We hebben in de loop der jaren een goede relatie met elkaar opgebouwd. Wat De Jong Reclame typeert, is dat ze je willen ontzorgen. Daarbij komen ze ook met eigen voorstellen. Verder waardeer ik de loyaliteit en vooral het persoonlijke aspect van het contact. Er is echte interesse, niet alleen in het werk maar ook in jou als mens.”
“De Jong Reclame verzorgt voor onze 85 winkels in Nederland de buitensigning en de praktische, functiegerichte instore signing, zoals bewegwijzering.
Het is een klein, regionaal bedrijf uit Noord-Holland dat een grote opdracht als deze uitstekend weet uit te voeren.
Vanaf het begin is ons contact heel plezierig geweest; persoonlijk, direct en gemakkelijk bereikbaar. Bij De Jong zijn ze bijzonder flexibel en dat past goed bij ons bedrijf. We werken uitsluitend met zelfstandig ondernemers en die werken regelmatig langer dan van negen tot vijf. Een heel formeel bedrijf past daar niet bij. Wat onze mensen op de vestigingen ook bijzonder waardeerden, was dat vader De Jong in drukke tijden bijsprong en meekwam om te helpen. Zelf werken wij alleen voor familiebedrijven, dus dat familiegevoel bij de Jong Reclame past goed bij wie wij zijn.”
“Voor de grotere beletterings- en printwerkzaamheden in ons theater kiezen we graag voor een lokale partij die persoonlijk langskomt en ons van advies voorziet.
Als we De Jong Reclame bellen, staan ze vaak dezelfde dag al op de stoep. Ze adviseren over de materiaalkeuze of bijvoorbeeld de grootte van de letters. Zo’n afspraak duurt precies zolang als nodig: ze nemen de tijd, maar blijven niet dralen als eenmaal duidelijk is wat ze moeten weten. Praktisch en efficiënt!
De Jong Reclame heeft onder meer fotobehang verzorgd achter de bar en in het café, belettering in het artiestengedeelte en canvasdoeken van de artiesten die hier hebben opgetreden. De kwaliteit van wat ze bieden is uitstekend en bovendien weten ze waar ze het over hebben.
Zo wilden we nieuwe bewegwijzering in het artiestengedeelte. Van tevoren hadden we daar zelf over nagedacht, maar toch kwam Remy met zaken die ons ontgaan waren. Hij liet ons precies zien hoe we op de juiste plekken duidelijkheid konden bieden. Verder is de opvolging goed. Offertes zijn snel in huis en kan ik digitaal ondertekenen. Dat soort dingen maken dat er een bijzonder prettige samenwerking is.”
“Onze gevelreclame is precies geworden zoals we het in ons hoofd hadden. Zelfs met het lettertype dat we graag wilden. Ja, daar worden we wel blij van.
De Jong Reclame heeft ons geadviseerd om ledverlichting te nemen: energiezuiniger dan neon en bovendien voorkom je dat er een letter stuk gaat en de rest niet, wat een armoedig effect geeft. We kunnen het licht dimmen als we willen en zelfs andere kleuren gebruiken, met kerst en valentijnsdag bijvoorbeeld. Een extra coating zorgt ervoor dat de reclame beschermd is tegen zout en zee, want we zitten aan de kust en dat vraagt extra aandacht. Het is allemaal netjes en met aandacht gedaan. Precies zoals afgesproken.
Waar we van houden, is dat ze bij De Jong Reclame duidelijk zijn over wat ze doen en wat het kost. Bovendien ronden ze de klus pas af als ze zelf ook tevreden zijn. Dat betekende bijvoorbeeld dat Remy regelde dat onze verlichting niet alleen buiten, maar ook binnen op afstand bediend kan worden. Buiten vond hij zelf ‘onhandig’. Dat streven naar perfectie zien we als het teken dat het bij De Jong echt om de klant draait.”
“De Jong Reclame heeft de gevelreclame voor ons nieuwe pand aangebracht en daar zijn we tot op de dag van vandaag heel tevreden over.
We zitten met Uniserver aan de ringweg van Alkmaar en het was belangrijk dat ons logo groot, volledig verlicht en goed zichtbaar zou zijn. Dat is gelukt; al in de eerste week na plaatsing kwamen er mensen naar ons toe om te zeggen dat ze nu precies wisten waar ze ons konden vinden.
Erg prettig vind ik het persoonlijke contact en de korte lijnen met De Jong Reclame. Zij hebben onze groei meegemaakt en kennen onze behoeften door en door. In de loop van de jaren hebben we dan ook een goede relatie met elkaar opgebouwd. Wanneer we drukwerk, nieuwe vlaggen of iets dergelijks nodig hebben, is een telefoontje vaak voldoende. Ze regelen het goed en snel, wat maakt dat wij ons er niet meer mee bezig hoeven houden.
Ook hun nazorg is goed. Dat bleek bijvoorbeeld uit het volgende: het is belangrijk dat de verlichting van de gevelreclame enkele uren per dag uitstaat. Op een dag kreeg ik een telefoontje van De Jong Reclame dat ze de verlichting aan hadden zien staan bij het langsrijden en of we dat in de gaten konden houden. Voor mij betekent het dat ze bij De Jong Reclame oprecht aandacht hebben voor de klant.”
“Voor Secoya campus is het heel belangrijk dat bezoekers in een oogopslag zien waar ze zijn, waar ze kunnen parkeren en in welk gebouw ze moeten zijn. Ik had dus veel behoefte aan duidelijke gevelreclame, bewegwijzering en huisnummers, passend bij een vijfsterren kantooromgeving.
Wat De Jong Reclame typeert, is dat ze na een telefoontje dezelfde dag al op de stoep stonden en oprecht – gevraagd en ongevraagd – meedenken over de beste oplossing. Zodoende beschouwen we hen als volwaardig lid van het Secoya-team.
De fijne samenwerking met De Jong Reclame zetten we ook graag in de toekomst voort. Binnenkort starten we naast onze locatie in het midden van het land met een soortgelijke kantooromgeving in Den Haag. Vanzelfsprekend zullen we De Jong Reclame ook voor dit project uitnodigen.”
“Niets dan lof heb ik voor De Jong Reclame. Ze zijn snel, netjes, verzorgd, duidelijk, prijstechnisch goed… bovendien komen ze hun afspraken na. Dat klinkt misschien als een open deur, maar dat waardeer ik enorm. Je belt ze en ze lossen het op, zo simpel is het. De Jong Reclame heeft mijn bussen voorzien van autobelettering en ze hebben mijn stickers verzorgd. Verder stuur ik ze regelmatig door naar anderen. Dat zegt wel wat over hoe tevreden ik ben.”
“Ons bedrijf maakt analyseapparatuur voor diergeneeskunde. De afbeeldingen met dieren die De Jong Reclame nu met folie op glazen wanden heeft aangebracht, zijn daarom bijzonder passend en voegen echt iets toe. Het is bovendien een grappig gezicht. Het folie is doorzichtig dus het licht kan er nog gewoon doorheen komen.
De Jong Reclame is geen groot bedrijf, maar heeft desondanks alles perfect op orde. Ze reageren snel, de communicatie is duidelijk en de offertes zijn verzorgd. Ze hebben een duidelijk focus op de klanten. Het contact verloopt soepel: een telefoontje en ze staan op de stoep. Binnenkort gaat De Jong Reclame met folie bij de nieuwe HR- afdeling aan de slag. Ik heb er alle vertrouwen in!”
Reactie van het bedrijf
Wat leuk dat jullie de moeite hebben genomen om deze mooie review te schrijven. Daar worden we blij van, dank je wel.